FAQ

1. Hoe bevestig je je inschrijving op het COTE D’OR connect programma?

Nadat je het inschrijvingsformulier volledig hebt ingevuld, zal je een bevestigingsmail krijgen die je inschrijving in het programma Côte d’Or Connect bevestigt. Nu moet je enkel nog op de link die je inschrijving bevestigt klikken, en de Connect pagina op de site van Côte d’Or zal openen. Als je de mailing niet correct te zien krijgt, zal je bovenaan de mailing op een link kunnen drukken die de mail op een browser opent.

Terug naar boven
2. HOE PAS IK MIJN GEGEVENS AAN (NAAM, ADRES, POSTCODE)?

Connecteer je op Côte d’Or Connect met je login en wachtwoord, of door te connecteren via Facebook. Ga vervolgens naar de sectie "Mijn Profiel wijzigen", die in de kader verschijnt op de bovenste navigatie-balk. Klik op "Profiel wijzigen". Je wordt nu doorverwezen naar de pagina waar je je gegevens kan aanpassen. Klaar? Klik dan op de knop "registreren" om je aanpassingen te bevestigen.

Terug naar boven
3. HOE KAN IK ME UITSCHRIJVEN

Als je je wil uitschrijven uit het programma Côte d’Or Connect, open je best één van de newsletters van Côte d’Or en klik je op de link onderaan de pagina. Je wordt dan uitgeschreven. Je kan je profiel ook verwijderen op de pagina "Profiel aanpassen" door op "Profiel verwijderen" te klikken.

Terug naar boven
4. WILT U GEBRUIK MAKEN VAN EEN KORTINGSBON? OF HEBT U EEN INTERESSANTE AANBIEDING GEVONDEN?

Om gebruik te maken van een kortingsbon, klikt u op de Print-button. Controleer of het venster dat het printen aangeeft, wel degelijk actief is, dat u het niet te vroeg hebt gesloten of dat u niet per ongeluk op "annuleren" hebt geklikt. Is dat toch het geval, dan is uw winkelmandje leeg gemaakt voor u kon printen. Contacteer ons.

Terug naar boven
5. U VINDT EEN AANBIEDING DIE U INTERESSEERDE NIET MEER TERUG

Misschien is deze aanbieding niet langer beschikbaar op de site of misschien hebt u er al gebruik van gemaakt. De kortingsbonnen zijn namelijk beperkt tot één per gezin per maand, en ze zijn ook beperkt qua aantal.

Terug naar boven
6. U UW BONS KAN GEBRUIKEN?

De bons die u print, zijn geldig in alle winkels en supermarkten. Om van een aanbieding te profiteren, hoeft u dus enkel uw bon af te geven aan de kassa. De vereiste Webcoupon-gegevens op de bon zijn voor de persoon aan de kassa een garantie dat het om een geldige bon gaat.

Terug naar boven
7. PROBLEMEN MET HET PRINTEN VAN UW BONS?

Drukt uw printer een blanco blad? Dan is er waarschijnlijk een probleem met de aansluiting van uw printer. Probeer de printer opnieuw aan te sluiten of een andere poort te gebruiken. Of misschien moet u even de site van uw printer checken voor updates. Als dit probleem opgelost is, contacteer ons dan. Wij zorgen ervoor dat u de bons opnieuw kan uitprinten.

Terug naar boven
8. ENKEL HET ADRES VAN DE SITE

Blijkbaar is er een probleem met het lezen van de HTML-code door uw browser (Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Safari,…). Voer gewoon een update van uw browser uit. Zo maakt u voortaan gebruik van de meest recente versie. Dat zou moeten volstaan om het probleem op te lossen. Als dat gebeurd is, contacteer ons dan en wij zorgen ervoor dat u de bonnen kan printen.

Terug naar boven
9. EN UW COMPUTERSCHERM GEEFT DE BOODSCHAP "ERROR 404"

Blijkbaar is er een probleem met de verbinding: die is te traag om de bons te downloaden. Contacteer ons om het opnieuw te proberen als uw verbinding beter is. Wij zorgen ervoor dat u de bonnen kan printen.

Terug naar boven
10. BIJ PROBLEMEN MET PRINTEN
  • Klik in het menu van uw browser op "Internet Opties".
  • Klik op "Vertrouwelijk" en dan op "Geavanceerd"
Terug naar boven

Deze website maakt gebruik van een technologie genaamd cookies om uw gebruik van de website te vergemakkelijken.

Om meer te weten te komen over cookies of om uw wensen met betrekking tot het gebruik van cookies te wijzigen, kunt u ons cookiebeleid bekijken.

Door op deze site te blijven, gaat u akkoord met het gebruik van cookies en ons cookiebeleid.